iidasoderstrom

God jul och gott nytt år och allt är glömt

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen! Sen sist har det hänt en hel del, gasqe, jullov, julafton, födelsedagsfika, dop för Lily och nu är det nyår. Gal1. 
För precis ett år sedan lade jag upp denn bild på instagram:
 
✅Jag reste, till Turkiet med Anna. Haha, vilket kanske inte riktigt var vad jag mende med att resa egentligen.. Men att resa är att resa och i vilket fall som helst så var det himla roligt i alla fall!
✅ Jag besteg Kebnekaise tillsammans med pappa och Olli.
✅ Jag flyttade till Uppsala.
✅ Jag började plugga biomedicin.
 
Alla mål för 2014 är därmed uppfyllda 👑🎉🎊
Ger mig själv en klapp på axeln och kollar med stolthet tillbaka på 2014. Snart är det dags för lite nyårsfirande, men innan det bjussar jag på lite bilder sen sist! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: