iidasoderstrom

När jag blundade då sköt han

Kategori: Allmänt

Hallå i stugan! Den gågna helgen spenderades i Leksand med diverse aktiviteter, grym helg! Anlände till leksand på fredag förmiddag med vetskapen om att jag klarade dugghetvetet, så skön känsla. Käkade lunch på Lyktan med pappa, olli och Jacko. Sen tog jag och J med oss Agge och åkte kvällsåkning i Granberget, var typ 4 år sedan jag åkte sist, lite sjukt eller? Det var i alla fall hur roligt som helst!
 
På lördagen träffade jag Jenny och Emil, vi härjde runt på IKEA och senare på kvällen åkte jag, pappa och Olli ut i skogen och grillade korv och pinnbröd. På söndag kväll var det dags att åka tillbaka till Uppis. 
 
Helgen får därmed 5 av 5 semlor.
 
Igår drog en ny kurs igång, cell- och molekylärbiologi. Känns spännande och fräscht. Första kursen som känns välplanerad och genomtänkt från dag 1, det gillar vi! 
 
Idag slutade jag 11.40, vilket har resulterat i en städad lägenhet med renbäddad säng, matlådor för resten av veckan samt tre tvättomgångar och fler skall det bli! Ska nu skriva två sammanfattningar och sen gå till gymmet, höööörs då!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: