iidasoderstrom

Once upon a time I was a fool

Kategori: Allmänt

Börjar nästan bli dammigt här mellan uppdateringarna.. 
Vet inte riktigt vad som händer, pluggar inte lika mycket som jag borde och tiden rinner mellan fingrarna. Men ingen kommer minnas om hundra år. Kämpar på i motvinden! Idag har jag i alla fall skypat med min mentor, vilket fick mig att tvivla än mer. Sak eventuellt boka tid med studievägledare för att kolla upp alternativen som finns. Annars har jag sökt sommarjobb på Claes Ohlsons, tränat, skrivit labbrapport, gjort seminarieuppgifter och lite sånt där. Trodde verkligen den här kursen skulle vara rolig och spännande, ack så fel.
 
Helgen som passerat spenderade jag i Leksand, uppskattar verkligen tiden som mest när jag är hemma och får spendera all tid med Jakob och familjen. Ovärdeligt.
 
I helgen som kommer är det begravning för gammelfarfar ♡ i Västerås och sedan åker jag hem med pappa. Har ungefär tusen grejer att göra fram tills dess så nu lär jag växla upp effektiviteten i pluggandet!
 
Sen sist,
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: