iidasoderstrom

TOLFTE JANUARI

Kategori: Allmänt

Dissektion av människa. En mycket speciell upplevelse mist sagt. Kroppen var redan uppskuren när vi kom dit och kroppens insida såg ut som grillad kyckling, så det kommer dröja ett tag innan jag äter det igen, eller kött överhuvudtaget för den delen.. I börrjan mådde jag illa och kände mig helt knäsvag. Men bara efter några minuter så vande sig ögonen. Nu har jag vart där iaf, det är två dissektioner kvar men tror inte jag kommer gå på dem just för att jag mer fokuserade på att det låg en död människ där än att lyssna och kolla efter muskler som vi skall kunna till duggan, lär mig det bättre på egen hand tror jag. 
 
Aannars har jag idag letat efter vegetariska recept och gjort en pp över alla armens muskler, snart sitter dom! Just nu kollar jag på "Linda och djurens hjältar", blir så arg på vad människan tar sig friheten att göra.. 
 
Fortsätter på detta spåret sen .
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: