iidasoderstrom

Jealous of the rain that falls upon your skin

Kategori: Allmänt

Söndag utan söndagsångest, skön känsla. Är bara så peppad på att det ska bli fredag, få duggan överstökad och träffa J. Har fått ihop 12 timmars plugg på lö + sö. Det är tamigtusan riktigt jävla grymt för att vara mig på en helg! Är riktigt stolt över mig själv. Har skrivit en to do list för veckan och det känns inte ouppnåeligt som alltid annars, fruktansvärt skönt ju. Den ständig pressen alltså, man måste ju hinna leva lite också (dvs ligga i sängen utan att klä på sig ordentliga kläder på hela dagen.. hehe). 
 
Och då kanske ni tänker, men de va ett jävla tjat på henne om plugg hit och stress dit. Och ja det är väl dom känslorna som tyvärr får komma ut här, haha. Ska försöka skriva om roliga grejer också, hold on!
 
Imorn i alla fall, dagen då jag för första gången skall se en död människa. Dissektion av människoarm på schemat, har nog inte fattat än för jag känner mig ändå relativt lugn. Men om jag känner mig själv rätt kommer den där stela, illamående känslan krypa fram imorgon bitti. Ta ett djupt andetag, lugna nerverna och acceptera att människan som kommer ligga där, själv har valt att donera sin kropp till undervisning. Hur fantastiskt är inte det egentligen? 
 
Avslutar med nån bild som får lätta upp stämningen!
 
miss u♡
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: