iidasoderstrom

Sundsvall

Kategori: Allmänt

Hur fort gick inte helgen då? Kändes som det var 10 min från det att jag blev hämtad vid tåget tills att jag blev lämnad där igen.
 
På fredagen blev det middag hemma hos Olli med Anna och Malin, en del alkohol slank ned också men vi höll oss hemma. Vilket även det var superskönt, och sååå kult att träffa brudsen! På lördagen åkte jag och Olli och provade en massa fina plagg samt fick med några hem.. hehe. Detta följdes upp av några avsnitt OTH innan det var dags att rodda för mellofest. Och vilken sådan. Anna och Malin kom över med ALLT gott man kan tänka sig. Och utöver detta hade alltså jag och O handlat 1 kg godis på hemmakväll.. haha. Söndagen innebar mysfrulle, skidor och sedan hemfärd för min del. Toppen helg verkligen, kom lägligt! 
 
Idag var det back on track i skolan, hade lite att ta igen eftersom jag blundat för allt vad plugg heter under hela helgen. 9 timmar i böckerna följt av ett gympass och måndagen var gjord. 
Hörs då! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: