iidasoderstrom

15 April

Kategori: Allmänt

Men hallå där! Det var inte igår och inte i förrgår heller för den delen. Sitter för stunden hemma och har inläsning för tenta i immunologi som infaller på fredag. Ger mig själv lite ledigt dessa dagar för att jag redan samlat på mig 6 poäng till tentan genom att skriva en godkänd dugga samt fått godkänt på en seminrieredovisning, detta betyder att jag endast behöver få 18 p (av 40 totalt) på tentan för att få godkänt, så lite lätt ledigt it is! Det bästa med tentaplugg är ju iaf att jag lägger energi på att hålla det rent här hemma! Idag har jag till exempel tvättat två maskiner, lagat matlådor, städat och aah pluggat kanske 3 timmar. Ska försöka få ihop några till!
 
Vi hade tenta för bara 3 veckor sen så denna kursen har varit rätt intensiv. Det är nog mest mitt eget fel för att det var påsk och då rörde jag inte en fena på grund av förkyldning och intressebrist. Har dock insett att det här med hur kroppen försvarar sig mot yttre fiender är rätt intressant! Så lite synd är det ju att kursen bara är på 4,5 hp..
 
Annars då? Största bomben är väl att jag fått sommarjobb på Clas i sommar! Känns hur bra som helst att ha det där klart och slippa tänka på det! Förövrigt är det ca 7 veckor kvar till sommarlov, så sjukt!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är bara SÅ bäst 😙 det vet du my love!

    2015-04-15 | 21:48:45
  • Nathalie säger:

    Vore kul med samarbete. Maila gärna

    2015-08-03 | 10:14:44

Kommentera inlägget här: