iidasoderstrom

If I could change it, I would

Kategori: Allmänt

Då är man tillbaka i Uppsala igen då. Att komma tillbaka hit till en kall, mörk och tyst källare var bannemig inte lätt efter en sån fantastisk ledighet! Igår var jag så ledsen att jag trodde slutet var kommet. Jag intervallgrät hela dagen och producerade fler tårar än vad jag, säkerligen, gjorde sammanlagt under 2014. Detta på grund av EXTREM hemlängran och EXTREM tenta/duggaångest. Men som tur är betyder ju ny dag även nya tag. Efter massa peppning av mamma är jag på benen idag och denna dag är inte lika hemsk som gårdagen i alla fall. Helt okej dag faktiskt. På fredag är det tenta, sen dugga nästa fredag och efter det är det en 100% ledig helg som jag skll försöka göra något vettigt av!
 
Så länge får Doris hålla mitt humör uppe samt ge mig kämpaglöd till att bara få denna kursen överstökad.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: