iidasoderstrom

That's how a superhero learns to fly

Kategori: Allmänt

Befinner mig mitt i en pluggpaus, så viktigt. Igår pluggade jag 9-16 med 20 mins break för lunch. Inte att föredra! Annat upplägg idag. 
 
Startade dagen med en frukost i sängen, det blev väldigt bokstavligt talat när halva juiceglaset hamnade i sängen.. Så parallellt med plugget har jag tvättat hela förmiddagen, iofs bra att jag fick det gjort! Något som är mindre roligt är ju att vara utan torktumlare, mina 18 kvadrat gör sig väldigt påminda när en tvällställning tar upp 2,5 av dem! 
 
Är inne på min andra lediga dag, gillar att få planera tiden själv känns som att man hinner med mer då. Imorn smäller det, duggadags. Trots att jag började plugga i måndags kväll känner jag mig rätt lugn, tror jag har kommit in i allting rätt bra nu. Ett misslyckande skulle inte vara hela världen, utan bara en möjlighet till att lära sig ännu mer om ämnet. Och med dessa visdomsords förlänger jag min pluggpaus till ett gymbesök och en lunch. HAA DÄ.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: