iidasoderstrom

Innan man kan leva

Kategori: Allmänt

Måndag igen, fattar inte hur tiden kan gå så snabbt! Började dagen med en promenad i morgonsolen med Håkan i lurarna. Var förbi affären och skulle handla och såg på reklambladet att det är vecka 11 (!!!!!?), när hände det? 
 
Hursom, helgen bjussde på Leksand. Var 3 veckor sen jag var hemma sist så det var dags igen.. haha. Hade sån tur att jag fick åka med Emelie, skönt att slippa tåg! Helgen har varit hur bra som helst, kändes som att jag hann med så himla mycket. Hängde hemma hos Emil på fedagen med massa sköningar, på lördagen käkade jag och pappa lunch på Lyktan, fikade med Emelie och Linnéa, sen på kvällen bjöd Jakob på stormiddag hemma hos honom. På söndagen kollade vi vasaloppet och jag åkte till Uppsala på kvällen. Nu väntas en hel veckas plugg, inklusive helgen, lär levla upp lite nu alltså.. Tenta om två veckor, in i kaklet som man säger.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: