iidasoderstrom

27 April

Kategori: Allmänt

Helgen har bjudit på lite av varje. Fredagen började väldigt jobbigt med begravning av en för ung person, en person med nästan halva livet kvar, en person med tre barn. Johanna är den starkaste jag vet!
På kvällen lagade jag mat till Jacko som hade vart borta på träning. Annars var det kalas i lördags för August med efterföljande grillkväll, söndagen bjöd på några slag på ranchen och middag hos Jakobs föräldar.
 
Imorse satte jag mig på morgontåget till Uppsala, i tid denna gång! Har haft en relativt produktiv dag ändå, det känns bra. Pluggade två timmar på tåget, gick på föreläsning, cyklade in till stan och tömde systemet inför valborg, hämtade en picknickgrill, skrev två sammanfattningar, tränade, handlade och åkte hem och lagade korvstroganoff. Första gången jag lagade det, men det blev faktiskt bra! Tvivlar rätt mycket på mina färdigheter i köket, lär sluta med det!
 
I övrigt har jag fått tillbaka två tentor, molekylär- och cellbiologi samt immunologi. VG och därmed högsta betyg på båda!! Känns bra att få ett kvitto på att allt slit lönar sig i slutändan. 
 
Nu blire uppladdning inför valborgsfirande som officiellt startar imorgon! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: