iidasoderstrom

Jag har vaknat

Kategori: Allmänt

Har haft en sån fruktansvärt bra helg! Det gör inget alls att det är söndag och ny vecka imorgon, snarare tvärt om, en dag närmare hemfärd!

I alla fall. Jakob kom hit i torsdags och så gick vi på Hobbit, ☆☆☆☆. På fredagen vaknade kag upp till min 20 årsdag, J fixade frulle, vi kollade julkalendern och jag öppnade paket från mamma och Olli. Sen var jag i skolan till 16.00. Efter det hade mina fina klassisar fixat en skattjakt på BMC som slutligen ledde mig till en kastrull som jag kan göra storkok i ♡. Efter det mötte vi upp Jakob på stan, gick till systemet, hehe, och avslutade med middag på Texas Longhorn. Hur fina kompisar får man ha egentligen? Efter det fick jag sjukt ont i magen så vi promenerade hem till mig där jag möts av blommor, tårta som J hade fixat när jag var i skolan och paket som mormor och moster hade postat.

Finaste födelsedagen!

Resten av helgen har vi bara slappat, ätit god mat, kollat förbi musikhjälpen och strosat runt på stan. 5 av 5 ballonger!
Hörs då!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: