iidasoderstrom

Den femtonde mars

Kategori: Allmänt

Söndag och lugna puckar! Fredagen var så himla slapp gjorde nästintill ingenting vettigt efter 2 timmars skola. Igår var jag först på yoga sen gymmet efter det kom Jacko till mig, han åkte bil så vi var till IKEA och sen storhandlade vi på coop forum. Väl hemma placerade jag nyinköpta blommor på ett hyllplan ovanför matbordet, allt var frid och fröjd i 30 min tills båda hyllplanen brakade ned i golvet vilket resulterade i trasiga krukor och jord överallt.. Så lördagsmyset blev till lördagsstädning innan mello. Idag tog vi oss tillbaka till IKEA för att köpa nya pluggar, skruvar och basic verktyg. Vuxenpoäng till mig!! Skruvandet överlät jag dock till Jacko.. Nu är jag själv igen och laddar upp för kommande veckan, snart tenta!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: