iidasoderstrom

Stan är dubbelt så stor nu, men lika ihålig

Kategori: Allmänt

För omväxlingsskull tänkte jag passa på att tipsa om en grej.. hehe. I alla fall, alla som känner mig vet att min morgonfrilla i nio fall av tio kan liknas vid Hagrids vilda kalufs. Varje gång jag klipper mig så känns håret som en dröm, men det är innan jag tvättar det första gången efter klippningen.. Så fort jag tvättat det känns det lika slitet och trassligt igen, vilket har gjort att jag typ inte ens gillar att klippa mig för 1. Det blir kortare OCH 2. Det känns inte ens fräscht. Vilket är som att kasta massa pengar i sjön.. MEN så fick jag en produkt från Dove av mamma och den är tamigtusan helt fantastisk! Jag använder den morgon och kväll efter att jag borstat håret, som värmeskydd och när jag vill att håret skall lägga sig påmplats lite. Senast jag klippte mig var en månad sen och mitt hår känns fortfarande helt nyklippt och inget spår av kluvna toppar ännu, magiskt. Var bara det! 
 
Ber om ursäkt för dåliga tab bilder.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: